Logopedėmis mokykloje dirba
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinės valandos | Pietų pertrauka | Nekontaktinės valandos |
|
Pirmadienis |
13.00–15.00 | 10.35–10.55 |
15.00–18.00 |
|
Antradienis |
8.00–14.30 | 10.30–11.00 | 14.30–18.30 (14.30–15.30 Tėvų konsultacijos) |
|
Trečiadienis |
8.00–13.00 14.00–15.30 |
10.30–11.00 | 15.30–19.30 (13.15–14.15 VGK) |
|
Ketvirtadienis |
13.00–15.00 | 10.35–10.55 | 15.00–18.00 |
| Penktadienis | 8.00–11.00 13.00–14.00 |
11.40–12.00 |
14.00–18.00 |
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinės valandos | Pietų pertrauka | Nekontaktinės valandos |
|
Pirmadienis |
13.00–14.00 Logopedinių užsiėmimų planavimas |
||
|
Antradienis |
13.30–18.00 | 14.30 – 15.00 | |
|
Trečiadienis |
13.00–17.00 Logopedinių užsiėmimų planavimas, dokumentacijos tvarkymas, Tamo dienyno pildymas, medžiagos ruošimas, konsultacijos su tėvais ar kitais specialistais |
||
|
Ketvirtadienis |
12.00–17.30 | 14.30–15.00 | |
| Penktadienis | 8.00–11.00 13.00–14.00 |
11.40–12.00 |
14.00–18.00 |
Logopedas padeda vaikui aiškiai kalbėti ir lengviau bendrauti
Logopedas dirba su vaikais, kurie turi kalbėjimo ar tarimo sunkumų, naudodamas žaidimus ir pratimus, kad kalba taptų sklandesnė. Jis vertina vaiko kalbą ir kuria individualius planus, bendradarbiaudamas su mokytojais. Vaikai greičiau įgyja pasitikėjimo bendraudami su kitais.
Pagrindinės veiklos sritys:
- vertina vaiko kalbėjimo ir tarimo įgūdžius;
- veda individualias ar grupines pratimų sesijas;
- lavina garsų tarimą ir žodyną;
- bendradarbiauja su mokytojais pamokose;
- konsultuoja tėvus apie namų pratimus;
- stebi pažangą ir koreguoja planus.
